Vrijeme - zrak

Zenica

ZENICA vrijeme

14. rujna 2018.

Pravi i krivi (rak ili muškarac)

Mediha Šehidić
11. septembar 2018
Sinoć mi je jedna mlađa žena poslala poruku za koju sam mislila da je neka provokacija. Poruka glasi:
Jesi li ti, zaista, imala pravi rak?
Odgovorila sam sa: ???
Onda je napisala dodatak u kojem govori da je i ona potrefljena, da upravo čeka rezultate PH nalaza... i da će, najvjerovatnije, morati kroz "sve ono".

Odgovorila sam joj da ja nisam imala pravi rak. Moj je bio krivi. 

To ti je isto kao "pravi" i "krivi" muškarac. Pravi se bori za vas, ne izdaje vas, ne petlja, ne vara i ostaje sa vama i u vama u svakoj situaciji. Do poslednjeg daha.

Krivi koristi trenutke slabosti da uleti, laže, vara, isrpljuje, iskorištava, kuka, prijeti...i nestaje.
To ne znači da se njegovi restovi neće doživotno povlačiti po nama iako je nestao, izdao, prevario i iskoristio nas za neku novu "studiju".
To ne znači da nam neće izlaziti na san i biti u DAH-u dokle god postoji taj famozni glagol DISATI.
To ne znači da jednog dana opet neće stajati pred našim vratima koristeći trenutak slabosti i vrebati mjesto na kojem bi se mogao nastaniti.
To sve ništa ne znači...ništa osim puke činjenice da je bio i ostao KRIVI.
Pravi bi bio uz mene! I po cijenu uzajamnog ubijanja.
Rakovi imaju ljudske osobine.
Taj Neko ko u naše živote šalje krive ljude da bi nas nečemu naučili i postali lekcija za život...taj Neko nam iz istog razloga šalje i krive rakove.
Dok ne dođe nešto pravo. Nešto što će nas oživjeti ili ubiti. Ono između krivog i pravog zove se most.
Mostovi su svi različiti. Neimar određuje od kakvog materijala će ih graditi. Mi na to nemamo mnogo uticaja. Zato neke mostove odnese vjetar, a neki izrone i kad ih sruše.
Nama valja koračati...do poslednjeg koraka i do poslednjeg DAHa!


Nema komentara:

Objavi komentar