Vrijeme - zrak

Zenica

ZENICA vrijeme

14. rujna 2018.

Poznajete li vi one ljude

Mediha Šehidić
20. juli 2018

Poznajete li vi one ljude koji su dobri sa svima, pa i sa nasilnicima, kriminalcima, idiotima, fašistima, uz floskulu: On/ona/ono MENI ništa nažao nije učinio! Prema MENI je uvijek bio korektan i fer!
Poznajete li vi one ljude koji "polome" ženu, djecu ili cijelu jednu zajednicu, a prijatelji te porodice kažu:
Ma, to je njihova stvar. Nije MOJE da se miješam. Ja sam dobar sa svima!
Poznajete li vi one ljude koji će zarad jednog klimoglava prodati svoj obraz, dati svoj glas i svoju naklonost onome ko ugnjetava slabije od sebe misleći kako to sve nije njihova stvar i kako ne treba da se izjasne i pozicioniraju?
Poznajate li vi one ljude koji paze da ni pedalj ne iskorače iz zone svog komfora, ali od vas očekuju puni lojalitet i iskoračenje u slučaju da kod njih zaškripi?
Ja poznajem mnogo takvih ljudi. Ljudi koji ne daju sebe ni za koga, koji su sa svima dobri, a nevaljali su im samo oni koji su njih lično potkačili, na bilo koji način. Oni koji su prevarili, pokrali, pretukli, psihički maltretirali ili namjerno naudili nekome drugom, dobri su... jer nisu potkačili MENE lično. Ne valja se miješati u tuđe rabote! Onaj koga jesu potkačili, vjerovatno je to zaslužio, samo nećete da im to kažete u facu jer ni oni vam nisu još ništa nažao učinili. Svakom svoje! Najlakše je tako.
Htjedoh reći kako znam da je jedan moj drug tukao svoju ženu. Nikada ga više nisam pozdravila. Jasno da bi i mene da mu iskvarim. Ne pozdravljam nasilnike. Tačka.
Jedan drug me prevario za veću svotu novca. Nikada ga više neću pozdraviti jer me pokrao, iskoristio moju naivnost i poigrao se sa mojim povjerenjem. Bezočno je lagao i glumio gladnog i nesretnog čovjeka, a mogao je fino reći: Treba mi lova! Koliko mogu uzeti? Razlog je taj i taj!
Poznajem čovjeka koji nije redovno davao alimentaciju za svoju kćerku iz prvog braka (jer "nikada nije imao dovoljno novca"), ali se zato sturio da mu sinovima iz drugog braka nikada ništa ne fali. Osjetim veliki prezir prema njemu i njegovim argumentima.
Kakvi smo u svim našim privatnim i emocionalnim odnosima, takvi smo u svemu.
Ako smo muljavog i spletkaroškog karaktera privatno, ako ćemo svoj obraz, nečije povjerenje i nesebičnost olako staviti na kocku, naravno da ćemo isto tako muljavo dati naše glasove, pozdrave, podršku ili šutnju onima koji tuku, varaju i zlostavljaju druge ljude, koji ih ponižavaju i potkradaju i, naravno, da im se nikada ničim nećemo suprotstaviti ili ih upozoriti na bahatost, iživljavanje, nemoral, muljanje i spletkarenje. Važno je samo da nama lično JOŠ uvijek nisu ništa nažao učinili.
A mogu i zatrebat'! Mogu i valjat'.
Vidim, spominju se izbori...
Linijom manjeg otpora, braćo i sestre!
Đura je velikodušan. Oprostiće nam što nas je tukao.
A i onaj što nas je potkradao dok nas je grlio i prosipao slatke riječi - oprostiće nam. Dobar je to čovjek. Nema veze što je lopov i muljator. Divno piše i pametno zbori.

Nema komentara:

Objavi komentar