Vrijeme - zrak

Zenica

ZENICA vrijeme

17. rujna 2018.

Goli otok

Mediha Šehidić
7. septembar 2018

- Ja bih neki izlet koji vodi na Goli otok?
- Aaaaa...nemamo to u dnevnoj ponudi, sinjora.
Imamo ponudu, ali jednom sedmično.
- Znači, nas za Goli Otok skupljate i isporučujete jednom sedmično.
- Tako je. Znate, za te destinacije i izlete se rijetko ko od turista interesuje. Stranci skoro nikako, a od ovih jugoslovenskih naroda najviše to zanima Slovence i vas, Beograđane. 
- ???
- Vi ste iz Beograda?
- Ne. Ja sam iz Zenice!
- Eeeee... vrag me odnia. Mislio sam prvo Čehinja dok ne progovori. Nikad ne bi reka...
- Šta ne bi rekli? Da i nas iz Zenice treba slati na Goli ili Grgur?
- Eeee, to. Sinjorina je iz Zenice, a i zajebant je. Moram pazit šta ću rić da ne bi i mene strpali u brod, pa pravac Goli. Nego, ajte Vi sa nama na Rab i Pag, to su rajski predjeli, panorame, kupanje u Puntarskoj dragoj...
Košta 180 kuna, ali pošto ste naša domaća, iz Zenice, evo za Vas je 150 kuna.
Eto, to je to...kad udrobe jugoslovenski narodi, Beograđanka u predrasudi, Zeničanka u mozgu i Dalmatinac na djelu.

Nema komentara:

Objavi komentar